وبسایت Fibotrade که از اردیبهشت 99 شروع به فعالیت کرده ، تا الان تونسته نمرات خوبی از سیستم های بررسی و مانیتورینگ مختلف به دست بیاره .

اصل کار این کمپانی ، درامد زایی با استفاده از ترید هست و با استراتژی های خوبش سود های قابل توجهی رو به کاربر هاش پرداخته .

این وبسایت پلن های مختلفی رو برای کاربران تدارک دیده که شامل پلن های روزانه ، هفتگی ، دو هفتگی ، ماهانه و ... میشه . هر پلن وابسته به میزان سرمایه گذاری شما ، سود به خصوصی داره که کمترین سود ممکن 1.5 درصد روزانه ( برای حداقل مبلغ 10 دلار ) هس .

همینطور پلن های طولانی مدت این سایت سود های وسوسه کننده ای رو ارائه میکنن که منو مجاب به سرمایه گذاری بخشی از سرمایه ام در پلن یک ماهه کرد .

این وبسایت برای ایجاد اطمینان بیشتر ، علاوه بر ثبت رسمی کمپانی Fibotrade در انگلستان ( به شماره ی 12478019 ) ، شماره تلفن و آدرسش رو هم توی سایت قرار داده و اپراتور های خوبی هم داره ( خودم به شخصه نزدیک به نیم ساعت ، تلفنی باهاشون صحبت کردم )

در مورد برداشت ، طبق بررسی های خودم ، هر بار کمتر از 24 ساعت از زمان درخواست ، طول میکشه تا وجه مد نظر به حسابتون واریز بشه .

این وبسایت از ارز های پرفکت مانی ، پایر ، بیت کوین ، لایت کوین ، دوج کوین ، اتریوم ، بیت کوین کش و دش برای سرمایه گذاری و برداشت ، پشتیبانی میکنه .

به عنوان جمله ی پایانی ، از دید من ، این کمپانی یکی از کمپانی های سرمایه گذاری قوی هست و آینده ی خوبی رو براش پیش بینی میکنم .

برای ثبت نام در وبسایت Fibotrade اینجا کلیک کنید .

میتونین نظر بعضی سیستم های مانیتورینگ ، در مورد این کمپانی ، رو در ادامه ی مطلب ببینید :

 

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...