وبسایت Kovrita که از سال 2019 درحال فعالیت در حوزه ی بلاکچین هست ، یک سرویس خاص رو در خودش داره . این وبسایت به شما اجازه ی ساخت والت هایی رو میده که به ازای موجودی والتتون به شما سود میپردازه .

پرداخت سود این پروژه در بازه های زمانی یک ساعته هست و والت های دلاری(قابل شارژ با تتر/پرفکت مانی/پایر/کردیت کارت) ، یوریی ، بیت کوین ، اتریوم ، لایت کوین ، بیت کوین کش ، دوج کوین ، دش و اتریوم کلاسیک رو در اختیارتون میگذاره به این معنی که با هر نوع ارزی ، سپرده گذاری رو انجام بدید ، سود هم بر مبنای همون ارز بهتون پرداخته میشه .

سود دهی این وبسایت به صورت سود مرکب و ساعتی هست و البته به نسبت میزان سرمایه ی موجود در والتتون متغیره . کمترین میزان سود که مربوط به موجودی های کمتر از 100 دلاره ، به صورت ساعتی 0.05 درصد هس که روزانه برابر با 1.2 درصد سود میشه ( منتها چون سود مرکب هس ، میزان نهایی سود یکم بیشتر میشه )

درآمد این پروژه از انجام فعالیت های ایکسچنج و صرافی ، ترید و همچنین ارائه ی خدمات تحت کریپتو هست که سود شما رو از این طرق میپردازه 

طبق توضیحات سیستم های مانیتورینگ ، پرداختی های این پروژه از July 2019 تا امروز بدون مشکل بوده.

تا فراموش نکردم بگم که این کمپانی با شماره ی 11890197 در Companihouse بریتانیا به ثبت رسیده .

ایمیل ، اطلاعات تماس و همچنین آدرس کمپانی Kovrita در سایت این پروژه موجوده .

در انتها باید بگم که شما هر لحظه میتونین داراییتون + سود پرداختی توسط سایت رو برداشت بزنید یا اینکه با پرداخت کارمزد کمی ، در این سایت ، ایکسچنج بین والت هاتون رو انجام بدید ( حداکثر کارمزد ایکسچنج ، 0.5 درصد هس )

برای شروع سرمایه گذاری در وبسایت Kovrita اینجا کلیک کنید .

در ادامه ی مطب میتونین نظر بعضی سیستم های مانیتورینگ در مورد این پروژه رو ببینید :

 

...

...

...

...

...

...

...

...